Biokap Anticaduta, Ampułki przeciw wypadaniu włosów. Opinia, efekty.

Mam wieczny problem z wypadającymi włosami. Przy każdym czesaniu, myciu wychodzą w dużej ilości, a nie oszukujmy się, dużo ich niestety nie mam. Udało mi się utrafić ampułki od Biokapu po rewelacyjnej cenie, bo kupiłam je za 1/3 ceny. Regularna cena tego produktu to ok. 92 zł, więc nie mało. Gdyby nie taka okazja pewnie nigdy bym ich nie kupiła.

Skład: 
Water,
Alcohol Denat (alkohol, niezbyt korzystny dla włosów),
Glycerin (gliceryna, nawilża)
Cinchona succirubra bark extract (wyciąg z kory chinowca, sprawia, że włosy uzyskują więcej składników odżywczych)
Cucurbita pepo seed extract (wyciąg z nasion dyni, wpływa na zmniejszenie wypadania włosów)
Capsicum frutescens fruit extract (wyciąg z owoców papryczki chilli, poprawia ukrwienie)
Achillea millefolium extract (wyciąg z krwawnika pospolitego, nadaje włosom połysk, bogaty w witaminy)
Vitis vinifera leaf extract (wyciąg z liści winorośli właściwej, nasila wzrost włosów)
Ethyl ximenynate (kondycjonuje skórę)
Maltodextrin (cukier, odżywia skórę i włosy)
Niacinamide (witamina B3/PP, wzmacnia włosy)
Ethyl nicotinate,
Quaternium-52 (składnik konsytencjotwórczy)
 Benzyl alcohol (alkohol)
Alcohol,
CI 19140/yellow (barwnik)
CI 42090/blue 1 (barwnik)
W składzie jest sporo alkoholu, da się to wyczuć po otwarciu ampułki, która zamknięta jest w szkle. Sprawia to wrażenie profesjonalnego preparatu. 

Stosowanie: Należy rozprowadzić i wmasować w skórę głowy, pierwsze 6 ampułek - co drugi dzień, drugie 6 ampułek - co trzeci dzień. Aplikacja nie jest uciążliwa, przebiega szybko,a płynu jest dużo.
Produkt ma jednak wadę, bardzo podrażnia skórę ,,poza skórą'' głowy. Raz poleciało mi go odrobinę na szyję, pieczenie było niesamowite, a miejsce bardzo zaczerwienione. 
Efekty: Włosy faktycznie mniej wypadają, ale wciąż przy myciu można zauważyć kilka włosów. Nie wiem czy po Biokapie, ale mam wysyp małych baby hair. Dosłownie odstają na wszystkie strony, co mnie mimo wszystko cieszy ;) 
Czy polecam? Chyba nie, za regularną cenę tego produktu można nabyć równie dobre, np. wcierkę Janar. 

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz