Różowe włosy - hit tego roku! Maria Nila, maska koloryzująca

W tym roku niezwykle modne są kolorowe włosy, różowe, niebieskie, szare, fioletowe, a nawet zielone (dla odważnych!). Ja sama bardzo chciałam uzyskać różowy kolor na włosach, jednak moim problemem są podatne na zniszczenia włosy. Używałam drogeryjnych farb typu Loreal Colorista. Dawały one super efekt, jednak przesuszały włosy. Pogrzebałam trochę w Internecie i znalazłam alternatywę. Maska koloryzująca do włosów firmy Maria Nila.



Ja wybrałam odcień Pink Pop. Kolor jaki uzyskamy, zależy od czasu trzymania maski na włosach. Od pudrowego różu do intensywnych różowych włosów. Ja zazwyczaj trzymałam ją około 5 minut. Kolor wychodził intensywny, ale pięknie zmywał się do pudrowego różu.




Dodatkowym atutem jest odżywianie włosów. Maska ma w składzie białko pszenicy, ekstrakt ze słonecznika, prowitamina B5 oraz olejek arganowy. Produkt jest wydajny i zmywa się całkowicie (nie pozostawia na włosach żadnych zabarwień) po około 5-6 myciach, tak było w moim przypadku. Do maski dołączone są również wytrzymałe rękawice.


Dla mnie to produkt idealny! Dostępny w Internecie, cena to około 120 złotych/300 ml. Jednak podkreślam, że jest bardzo wydajny ;)

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz