Odżywka do włosów Elseve Magiczna Moc Glinki

Odżywka Elseve Magiczna Moc Glinki jest stworzona dla włosów normalnych oraz przetłuszczających się.

O ile moje włosy do ,,normalnych'' niestety nie należą, bo są zniszczone, o tyle przetłuszczają się bardzo intensywnie. Z ręka na sercu jednak mogę ją polecić. Włosy faktycznie po jej użyciu są dłużej świeże (mam ten problem, że czasem już po południu włosy wyglądały na brudne), ale też super się rozczesują i czuć jakie są miękkie i lejące. Strasznie podoba mi się też zapach tej odżywki. Z chęcią dokupiłabym również szampon, jednak nie używam tych z SLSami. Według mnie to dobry produkt do uzupełnienia pielęgnacji, jednak jeśli macie zniszczone włosy, to ważne aby używać również innych odżywek, które mają więcej składników odżywczych w składzie :)


A tak przy okazji, wróciłam tutaj... ;)

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz