Zawieszki do bransoletki Pandora

Na swoje 23 urodziny od mojego ukochanego dostałam wymarzony prezent - bransoletkę Pandory.


Kompletowanie charmsów do bransoletki, nie oszukujmy się, nie jest tanim hobby. Ceny zawieszek wahają się od 59 zł do 359 zł (za srebro). Oczywiście te najładniejsze są najdroższe! :P Z racji tego, że nie stać mnie póki co na zakup oryginalnych charmsów postanowiłam poszukać alternatywy. Swoje pierwsze trzy zakupiłam w salonie Apart (przecież się nie pogryzą), natomiast dwa najnowsze są od zwykłego jubilera za... 15 zł!

Często zawieszki do bransoletek nie są eksponowane, Panie wyciągają je zza lady. Nie wiem czym jest to spowodowane. Dlatego jeśli nie uważacie, że noszenie nieoryginalnych (ale ciągle srebrnych) zawieszek za profanację i głupotę (na różnych forach trafiały się opinie typu: ,,to po co Ci taka bransoletka skoro nie stać Cię na zawieszki?'', ,,to wiocha nosić podrabiane charmsy'') to polecam zapytać Panią/ Pana w sklepie jubilerskim, czy czasami nie mają takich na stanie. Jakość tych zawieszek nie jest powalająca, nie są super trwałe, szczególnie jeśli nie zdejmujecie bransoletki w ogóle. Wiadomo, bransoletka z samych ''podrób'' nie będzie się prezentowała tak ładnie jak oryginalna, jednak myślę, że warto owe ''podróby'' wkomponować w całość, żeby to miało ręce i nogi, a w portfelu nie wiało pustką. Tymczasem ja czekam na promocję Pandory i odwiedzam jubilerów  ;)


Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz