Masło do ciała Stara Mydlarnia z olejem arganowym

Kilka dni temu, namówiona przez bardzo miłą Panią ekspedientkę w drogerii, kupiłam Masło do ciała z olejem arganowym z firmy Stara Mydlarnia z serii Eco receptura.



Powiem wprost - nigdy nie miałam tak fajnego produktu do ciała. Zdążyłam się w nim zakochać nim go jeszcze kupiłam. Ogromnym plusem jest to, że ma dużo naturalnych składników, jest wolny od parabenów, barwników, silikonów oraz syntetycznych olejów. Jednak wyjątkowe jest to, że ma wprost wspaniały zapach. Pachnie jak perfumy dobrej marki, mało tego, po wysmarowaniu się nim zapach utrzymuje się na długo. Jedyny minus jaki dostrzegam to fakt, że nie jest tani. Regularna cena to 50 zł za 300 ml. Ja kupiłam go w promocji za 35 złotych. Jest to mój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji ciała i szczerze mogę go polecić.



Masło ma naturalny kolor, dobrze się rozsmarowuje, natychmiastowo wchłania. No i pachnie... nieziemsko :)


Ocena: 5/5

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz