Glass effect - efekt szkła na paznokciach naturalnych

Paznokcie typu glass effect stały się niewątpliwie gorącym hitem. 

Glass effect można nałożyć na wszystkie paznokcie bądź też na wybrane. Ja postanowiłam zrobić na wszystkich, oczywiście na naturalnej płytce. Mam złe doświadczenie z paznokciami żelowymi/hybrydowymi, dlatego też nie robię ich u kosmetyczki. Glass effect na naturalnych paznokciach będzie na pewno mniej trwały, zwykłym lakierem nie da się mocno utrwalić folii w płytce. Ja swoją folię celofanową (bo taka właśnie jest potrzebna do tego efektu) zakupiłam na allegro za ok. 2 zł za sztukę. Do zrobienia paznokci wykorzystałam 2 lakiery kolorowe (różowe) oraz lakier przezroczysty.
Użyłam białego lakieru tylko na jeden paznokieć, ponieważ efekt był mało widoczny
 Pocięłam folię na małe, ale długie paski, ponieważ efekt wtedy jest ładniejszy. Nałożyłam folię pęsetką na jeszcze nie wyschnięty kolorowy lakier, a na koniec zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym. Gdzieniegdzie niestety folia lekko się zadziera (po 1 dniu). Mam w planach wypróbować ten trik z lakierem Top Coat Sally Hansen (czekam na promocje 49% ;) może wtedy efekt będzie nieco trwalszy. A już wkrótce efekt lasera na paznokciach! 






Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz