Najlepsze suche szampony według KWC

Na samym początku wspomnę, że jest to ranking portalu wizaż.pl. Sama używałam suchego szamponu tylko raz i był to produkt Isany z Rossmanna. Szczerze, to nie byłam z niego zbytnio zadowolona. Według mnie efekt utrzymywał się bardzo krótko. Ostatnio zauważyłam, że moje włosy drugiego dnia po umyciu nie są tak tłuste, jak było to kiedyś. Nie wiem czym jest to spowodowane, może tym, że się starzeję? :D W każdym bądź razie, drugiego dnia włosy wyglądają wciąż dobrze, jednak mimo wszystko chciałabym je nieco odświeżyć. Poniżej przedstawiam Wam najlepsze suche szampony według KWC (wizaż.pl)

 Numer 1 - Rene Furtere Naturia


























Cena: około 40 zł / 150 ml
Ja nigdy go nie spotkałam na żadnej półce, dostępny na iperfumach, ale jak dla mnie za drogi

Numer 2 - Aussie Mircale Dry Shampoo


























Cena: około 22 zł / 180 ml

Numer 3 - Klorane

























Cena: około 30 zł / 150 ml

Numer 4 - Batiste


























Cena: około 15 złotych / 200 ml
Ja wybiorę ten wariant, słyszałam o nim wiele dobrego, nie jest drogi, ciekawe jak się sprawdzi ;)

Numer 5 - Professional Line


























Cena: około 6 zł / 200 ml
Ponoć był dostępny w biedronce, nie wiem niestety nic na ten temat, ponieważ nigdy go nie widziałam.

Przy używaniu suchych szamponów trzeba jednak pamiętać, że nie jest to produkt idealny. Zbyt często stosowany może powodować wypadanie włosów. Także używać, ale sporadycznie! :)

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz