Tołpa dermo atopic,lipidowy krem regenerujący do twarzy

Chciałam Wam dzisiaj napisać słów kilka o kremie Tołpa dermo atopic do twarzy.



 Postanowiłam, że zacznę go używać, mimo tego, że nie mam skóry atopowej, jednak wszystkie uczulenia na kosmetyki/jedzenie wyskakują mi zawsze na twarzy. Obawiałam się tego, że krem ma tłustą konsystencje, która będzie zapychała pory, jednak moje przypuszczenia były bezpodstawne co mile mnie zaskoczyło.Łagodzi wszelkie podrażnienia i przesuszenia na twarzy, a czasem mam ich sporo z racji stosowania Epiduo na trądzik. Po pierwsze, krem nie pachnie zbyt przyjemnie (takie jest moje odczucie), ale po nałożeniu na twarz jego zapach staję się bardziej znośny. Po drugie na prawdę skutecznie nawilża i sprawia, że skóra jest gładka i przyjemna w dotyku bez tłustego efektu, jaki daje na przykład krem Nivea.

Ocena: 5/5

Jak widzicie, posiadam kilka kremów marki Tołpa i z każdego jestem zadowolona. Niebawem recenzje innych kemów tej marki.

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz