Wella Elements - szampon, odżywka, maska

Zestaw tych kosmetyków dostałam od mamy na urodziny. Chciałam Wam dzisiaj opisać ich zbawienne działanie na moje włosy. Szczerze, nie spodziewałam się takiego efektu.



Posiadam szampon, odżywkę oraz maskę do włosów. Kosmetyki, jak zapewnia producent są bez parabenów oraz siarczanów. Szczerze, to muszę przyznać, że  nie znam negatywnego działania obu tych związków (obiecuję, doczytam!), ale ostatnio jest o tym głośno, żeby nie używać produktów, które je zawierają. 

Szampon

Bardzo dobrze się pieni przy małej ilości. Pachnie przyjemnie, zapach utrzymuje się na włosach. Po umyciu włosy są lśniące i bardzo łatwo się rozczesują nawet bez użycia odżywki. Szampon nie obciąża włosów i ładnie odbija je od skóry, co dla mnie jest na prawdę istotne przy moich cienkich włosach.
Ocena: 5/5

Odżywka

Przyjemna w użyciu, uzupełnia działanie szamponu. Przyznam, że nie używam jej za często, ponieważ jak idę do pracy lub na uczelnie to zwyczajnie nie chce mi się czekać na jej spłukiwanie, ale także zależy mi na tym, aby włosy zdążyły przed wyjściem z domu same wyschnąć z racji, że staram się ich nie suszyć suszarką.
Ocena: 5/5

Maska



Ma fajną konsystencję, nie leje się, jednak lekko obciąża włosy, więc trzeba uważać z ilością nakładaną na włosy. Łatwo się spłukuje.
Ocena: 4/5

A poniżej moje włosy po użyciu szamponu i odżywki





Włosy są ładnie odbite od skóry, co dodaje im objętości 


Jak można zauważyć, są lśniące i wyglądają na zdrowe. Seria Wella Elements znacznie poprawiła kondycję moich zniszczonych włosów. Każdemu mogę z czystym sumieniem polecić te produkty. Niestety nie wiem ile zestaw kosztował, mama nie chce mi zdradzić ceny :P

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz