Pielęgnacja cery trądzikowej LA Roche-Posay Effaclar Duo [+]



Od jakiś 2 lat zmagam się z lekkim, ale uciążliwym trądzikiem. Stan mojej cery bardzo się poprawił po braniu tabletek na trądzik (nie pamiętam już nazwy) oraz zewnętrznym stosowaniu maści Epiduo. Jednak gdy przychodzi lato zaprzestaje używać Epiduo, ponieważ może powodować przebarwienia od słońca. Mam duży problem z zaczerwienioną skórą, szczególnie pod nosem, na brodzie, policzkach. Nie są to blizny, ale bez makijażu wyglądam niezbyt korzystnie. W moje ręce ostatnio wpadła seria produktów  La Roche-Posay Effaclar.


Posiadam krem Effaclar Duo plus, żel do mycia twarzy oraz próbkę toniku. Po kilku dniach stosowania jestem pod wrażeniem... te produkty działają. Zaczerwienienia zmniejszyły się, te pod nosem całkiem zniknęły, a były najbardziej widoczne. Twarz pod użyciu kremu jest bardzo gładka. Miałam obawy, że krem wysuszy mi skórę, ponieważ mam do tego skłonności, jednak nic takiego się nie stało. Jedyną wadą, jaką zauważyłam w linii tych produktów to fakt, że nie są one tanie. Za takie działanie mogę jednak raz na jakiś czas zapłacić te 45 złotych ;) Jest to niewątpliwie mój hit do pielęgnacji twarzy.


Jestem ciekawa jak z wydajnością tego kremu, ponieważ tubka wydaję się mała



Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz