Jak przestać jeść słodycze?


Przyznam się szczerze, że mam w swoim życiu takie etapy, kiedy dopada mnie codziennie ochota na coś słodkiego. Mało tego, ochota ta jest tak silna, że niestety ją realizuję. A to nie prowadzi do żadnych korzyści. Postanowiłam podjąć wyzwanie, które sama sobie narzuciłam  i porzucić słodkości. Na razie daje sobie okres 21 dni. Więc... teraz nasuwa się pytanie? Jak?!
O tym, że cukier na negatywny wpływ na nasze zdrowie wie już chyba każdy. Na domiar złego w słodyczach znajduję się bardzo często tłuszcz utwardzony (zło). Dlatego czas z tym skończyć.
Oto kilka rad, które zamierzam wcielić w życie:
1. Silna wola przede wszystkim!
2. Wybieranie zdrowszych zamienników - owoce, warzywa (np. marchewka)
3. Lody to także słodycze... więc będę robić je z jogurtów/soków bez cukru, samodzielnie
4. Galaretka bez cukru - to ostatnio moje odkrycie, słodzę ją słodzikiem (stosowanie słodzików to także temat rzeka)
Życzcie mi powodzenia, dam znać jak mi idzie. Mam nadzieję, że się uda ;)Z każdym dniem będzie coraz łatwiej... w końcu cukier to nałóg!

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz